بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
مدیریت بایگانی اسناد و مدارک ایساتیس یک سیستم جامع با امکانات پیشرفته جهت مدیریت اسناد و مدارک بصورت کاملا حرفه ای با بهره گیری از تکنولوژی های روز می باشد.
داستان موفقیت شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا

داستان موفقیت شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا

معرفی شرکت

شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا در سال 1353 با هدف اجرای پروژه ­های بزرگ ابنیه سنگین فلزی و بتنی تاسیس شد و در سال 1386 فعالیت خود را به شکل خصوصی و تحت نظارت شرکت میدکو (شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه ( ادامه داد. این شرکت در حال حاضر 17 پروژه دارد که از این تعداد 8 پروژه فعال و درحال اجرا است.

شرکت مانا دارای 470 نیروی انسانی مستقیم و بالغ بر 2 هزار تا 2 هزار و پانصد نیروی پیمانکاری است و در تمام حوزه­ های صنعتی از زنجیره­ ی فولاد، کنسانتره، کنگوله، فولاد، آب و فاضلاب تا کارهای ساختمانی فعالیت دارد. این شرکت از سال 1400 شروع به استفاده از ماژول ­های مالی راهکاران همکاران سیستم کرده است و ماژول­ های مالی، مناقصات، رسیدگی به صورت وضعیت­ های قطعی، منابع انسانی و مدیریت پروژه در این شرکت استقرار یافته است. شرکت مانا با توجه به نیازهای خود از شهریور ماه 13401 شروع به استفاده از ماژول مدیریت بایگانی اسناد و مدارک ایساتیس (شریک توسعه همکاران سیستم) کرد.

 

نیازهای نرم­ افزاری شرکت ساختمانی گسترش و نوسازی صنایع ایرانیان مانا

باتوجه به اینکه مانا یک شرکت پیمانکاری است و درواقع بخش قابل توجهی از فعالیت­ های شرکت­ های پیمانکاری با آرشیو مدارک فنی و بهینه­ سازی آنها سر و کار دارد، برای بهینه ­سازی و آرشیو کنترل مدارک و مستنداتش به ماژول DMS نیاز داشت. علاوه بر این، شرکت مانا به ­دنبال این بود که برای هرکدام از فرآیندهای سازمان، یک ماژول طراحی و مکانیزه شود و برای لینک کردن اطلاعاتش به برخی ماژول­ ها به یک پلتفرم احتیاج داشت. درنتیجه این شرکت از شهریور ماه 1401 با کمک راهبرد سیستم ایساتیس، شریک توسعه همکاران سیستم به طراحی و استقرار ماژول مدیریت بازرگانی اسناد و مدارک ایساتیس روی آورد.

 

ارزش افزوده استفاده از ماژول مدیریت بازرگانی و مدارک ایساتیس (DMS)

ماژول DMS نیازهای اولیه­ ی شرکت مانا را از جمله لینک کردن اطلاعات به ERP، و آرشیو مدارک برای این شرکت فراهم آورده است. با استقرار DMS، طبقه ­بندی­ ها در تمامی پروژه ­ها یکسان شده است که این امر از بارگذاری سلیقه­ ای اطلاعات جلوگیری می­کند. به عبارت دیگر، اطلاعات در DMS یکپارچه شده است. دسترسی راحت و بدون دردسر به اطلاعات برای شرکت مانا اهمیت بالایی داشت که با استقرار این ماژول، مشکل رفع شد.

ارزش افزوده ­ی دیگری که استقرار ماژول مدیریت بایگانی اسناد و مدارک ایساتیس برای شرکت مانا داشته است، امکان گزارش­گیری روزانه­ ی تحت وب است.

 

از زبان مشتری

خانم مقصودی (مدیر واحد DMS):

«وقتی با راهبرد سیستم ایساتیس، شریک توسعه همکاران سیستم کار می­کنیم، خیال­مان راحت است که اتفاقات خوبی در راه است. اعمال تغییرات درخواستی ما بدون دردسر اعمال می­شود. راهبرد سیستم ایساتیس برای ما مثل چشم سوم است که ما را در تمامی مسیر استقرار همراهی می­کند.»

آقای بیرقی (مدیر IT ):

«راهبرد سیستم ایساتیس، شریک توسعه همکاران سیستم تمامی نیازها را به ­خوبی می­شناسد و تا جایی که امکانش باشد، با ما در اعمال تغییرات لازم همکاری می­کند. شریک توسعه همکاران سیستم همیشه و در هر زمانی همراه ما و در دسترس بوده­ است. هرآنچه را که خودمان فکر می­کردیم، ناممکن و نشدنی است، راهبرد سیستم ایساتیس آن را ممکن و شدنی کرد.»

از ما بپرسید