محصول فروش آدرس باز
در چنین شرایطی که همه چیز متغیر است و به لحاظ ضرورت تعامل مناسب با مشتری و پوشش دقیق و درست فرآیندهای کسب و کار لازم است، باید راهکارهای نرم افزاری مناسب در اختیار واحدهای مرتبط قرار گیرد تا ضمن فراهم شدن امکان پیاده سازی تغییرات موردنیاز، هیچ خللی در کنترلهای تعدادی و ریالی سازمان به وجود نیاید و اطمینان کامل نسبت به فرآیند فروش وجود داشته باشد.
یکی از زیرساختهای فرآیند فروش در ماژول فروش راهکاران، اطلاعات مربوط به محصول و مشتری است و با شروع فرآیند امکان تغییر در این دو پارامتر وجود ندارد و در صورت نیاز به تغییر در هر کدام از آنها، باید فرآیند فروش جدیدی از صفر شروع گردد که با توجه به تغییرات روزانه قیمت محصولات و وضعیت اعتباری مشتری ممکن است هم مشکلات کنترل داخلی و هم بار کاری اضافه برای همکاران به وجود آورد.
محصول فروش آدرس باز با هدف افزایش دامنه پوشش فرآیند فروش و اضافه نمودن انعطاف پذیری بیشتر با رعایت تمام کنترلهای لازم طراحی شده است.
در این پست به معرفی محصول "فروش آدرس باز" و بیان ویژگیها و کارکردهای این محصول میپردازیم.
ویژگیها و مزیتهای ماژول فروش آدرس باز
- ادامـه فرآینـد فـروش مطابـق با فرمهای سیسـتمی فـروش بعـد از تصویب سفارش
- انتخـاب دو لایهای محصول (ابتـدا گـروه محصـول و در مرحلـه بعـد کالاهای عضـو آن گروه)
- استفاده از تنظیمات پیش فرض برای سهولت در ثبت پیشفروش و سفارش
- سهولت در تبدیل اتوماتیک پیشفروش به سفارش
- مدیریت یکپارچه پیش فروش علیرغم امکان تغییر محصول و مشتری
- کنتـرل قیمتگـذاری محصـولات در صـورت تغییـر محصول (نسـبت بـه زمان پیش فـروش)
- کنترل تعدادی و ریالی محصولات تحویل شده بر مبنای پیش فروش
- پیشبرد فرآیند پیشفروش برمبنای قیمت نهایی با مالیات و عوارض