محصول فروش آدرس باز

در چنین شرایطی که همه چیز متغیر است و به لحاظ ضرورت تعامل مناسب با مشتری و پوشش دقیق و درست فرآیندهای کسب و کار لازم است، باید راهکارهای نرم افزاری مناسب در اختیار واحدهای مرتبط قرار گیرد تا ضمن فراهم شدن امکان پیاده سازی تغییرات موردنیاز، هیچ خللی در کنترل‌های تعدادی و ریالی سازمان به وجود نیاید و اطمینان کامل نسبت به فرآیند فروش وجود داشته باشد.

یکی از زیرساخت‌های فرآیند فروش در ماژول فروش راهکاران، اطلاعات مربوط به محصول و مشتری است و با شروع فرآیند امکان تغییر در این دو پارامتر وجود ندارد و در صورت نیاز به تغییر در هر کدام از آن‌ها، باید فرآیند فروش جدیدی از صفر شروع گردد که با توجه به تغییرات روزانه قیمت محصولات و وضعیت اعتباری مشتری ممکن است هم مشکلات کنترل داخلی و هم بار کاری اضافه برای همکاران به وجود آورد.

محصول فروش آدرس باز با هدف افزایش دامنه پوشش فرآیند فروش و اضافه نمودن انعطاف پذیری بیشتر با رعایت تمام کنترل‌های لازم طراحی شده است.

در این پست به معرفی محصول "فروش آدرس باز" و بیان ویژگی‌ها و کارکردهای این محصول می‌پردازیم.




ویژگی‌ها و مزیت‌های ماژول فروش آدرس باز

  • ادامـه فرآینـد فـروش مطابـق با فرم‌های سیسـتمی فـروش بعـد از تصویب سفارش
  •  انتخـاب دو لایه‌ای محصول (ابتـدا گـروه محصـول و در مرحلـه بعـد کالاهای عضـو آن گروه)
  • استفاده از تنظیمات پیش فرض برای سهولت در ثبت پیش‌فروش و سفارش
  •  سهولت در تبدیل اتوماتیک پیش‌فروش به سفارش
  • مدیریت یکپارچه پیش فروش علیرغم امکان تغییر محصول و مشتری
  •  کنتـرل قیمت‌گـذاری محصـولات در صـورت تغییـر محصول (نسـبت بـه زمان پیش فـروش)
  •  کنترل تعدادی و ریالی محصولات تحویل شده بر مبنای پیش فروش
  •  پیش‌برد فرآیند پیش‌فروش برمبنای قیمت نهایی با مالیات و عوارض