یکی از ابزارهای موثر در بهبود فرآیندهای فروش، ایجاد کانال ارتباطی مستقیم و باسرعت بین مشتریان و شرکت فروشنده است. مدیریت پیامک در فروش و پخش به شرکت ها در فرایند اطلاع رسانی و یا دریافت پیامک از مشتریان کمک می کند.
داستان موفقیت شرکت آریا فودان

داستان موفقیت شرکت آریا فودان

درباره شرکت آریا فودان(سهامی خاص)

شرکت آریافودان، صاحب برند "های فود" در سال 1386 تاسیس شد. این شرکت جوان‌ترین عضو مجموعه‌ای از چهار شرکت می‌باشد، که اولین عضو آن در سال 1346 متولد شد و در حوزه تولید فراورده‌های نان فعالیت می‌کند.

اولین محصول با نام تجاری برند "های فود" در روز شانزدهم آذر ماه 96 مطابق با میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق، مصادف با روز اخلاق و مهرورزی به بازار عرضه گردید.

ریشه‌های ما از گندمزارهای دشت عباس خوزستان تغذیه می‌کند و قلب ما برای شعار "سلام زندگی..." و تلاش روزافزون در جهت تامین سلامت مردم این سرزمین می‌تپد.


نیاز نرم افزاری شرکت آریا فودان

شرکت آریا فودان (سهامی خاص) با بیش از 1000 مشتری در شبکه فروش نیاز دارد که ارتباط تنگاتنگ و یکپارچه ای با این شرکت ها داشته باشد و نیاز دارد که در طول فرایند فروش تا زمان تحویل محصول، مشتری از تمام فرایند مطلع باشد در بسیاری از مواقع مشتری با تماس به واحد فروش از پیشبرد فرایند فروش مطلع خواهد شد که این مسئله باعث صرف زمان و هزینه برای مشتری و شرکت آریا فودان می شود از طرف دیگر، عدم اطلاع رسانی به موقع باعث ایجاد فاصله مشتری و آریا فودان خواهد شد، به همین دلیل آریا فودان نیاز به راهکار ارتباطی موثری بابت ارتباط ساده، به موقع و سریع و با هزینه کم با مشتریان خود دارد که با استفاده از محصول مدیریت پیامک فروش  این نیازمندی به خوبی رفع شده است.


نرم افزار مدیریت پیامک فروش ویرا

این نرم افزار ارزش های زیر را برای آریا فودان به همراه داشت:

  • ایجاد کانال ارتباطی نزدیک و دقیق و کم هزینه با مشتریان
  • ارسال پیامک بعد از تایید فاکتور منطبق بر الگوهای مشخص شده و بر اساس فرایند فاکتور و اطلاع رسانی دقیق فاکتورهای صادر شده
  • صدور پیامک در زمان صدور درخواست فروش
  • ارسال پیامک در زمان صدور حواله فروش و آماده بارگیری
  • ارسال پیامک در زمان صدور مجوز خروج برای بارگیری و دریافت محصول از انبار باتوجه به کد مجوز خروج صادر شده
  • ارسال پیامک به مشتری در زمان به روز رسانی مانده حساب مشتری در حسابداری