یکی از ابزارهای موثر در بهبود فرآیندهای فروش، ایجاد کانال ارتباطی مستقیم و باسرعت بین مشتریان و شرکت فروشنده است. مدیریت پیامک در فروش و پخش به شرکت ها در فرایند اطلاع رسانی و یا دریافت پیامک از مشتریان کمک می کند.
داستان موفقیت شرکت زمزم

داستان موفقیت شرکت زمزم

درباره شرکت زمزم ایران(سهامی خاص)

شرکت زمزم در سال 1334 هجری شمسی با تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران فعالیت خود را آغاز کرد. زمزم در سال های اخیر گسترش قابل توجهی در فعالیت های خود ایجاد کرده است. زمزم با ارائه بیش از 100 نوع محصول مختلف، حضوری چشم گیر در سطح ملی و بین المللی داشته و تولیداتی با طعم‌ها، اندازه‌ها و بسته بندی های متفاوت، خود را به عنوان الگویی توانا در صنعت آشامیدنی معرفی کند.   


نیاز نرم افزاری شرکت زمزم ایران

شرکت زمزم ایران با بیش از 1000 مشتری در شبکه فروش نیاز دارد که ارتباط تنگاتنگ و یکپارچه‌ای با این شرکت ها داشته باشد و نیاز دارد که در طول فرایند فروش تا زمان تحویل محصول، مشتری از تمام فرایند مطلع باشد در بسیاری از مواقع مشتری با تماس به واحد فروش از پیشبرد فرایند فروش مطلع خواهد شد که این مسئله باعث صرف زمان و هزینه برای مشتری و شرکت زمزم ایران می شود. از طرف دیگر، عدم اطلاع رسانی به موقع باعث ایجاد فاصله مشتری و شرکت زمزم خواهد شد، به همین دلیل شرکت زمزم ایران نیاز به راهکار ارتباطی موثری بابت ارتباط ساده، به موقع و سریع و با هزینه کم با مشتریان خود دارد که با استفاده از محصول مدیریت پیامک فروش این نیازمندی به خوبی رفع شده است.


نرم‌افزار مدیریت پیامک فروش ویرا

با به‌کارگیری نرم‌افزار مدیریت پیامک فروش ویرا در شرکت زمزم، ارزش‌های زیر ایجاد شده است:

  • ارسال پیامک بعد از تایید فاکتور منطبق بر الگوهای مشخص شده و بر اساس فرایند فاکتور ( با در نظر گرفتن مدیریت ویرایش و اصلاح فاکتور برای ارسال مجدد پیامک )
  • دریافت پیامک از مشتری و ثبت اقدام روی موارد اعلام شده مشتریان
  • صدور پیامک در زمان صدور درخواست فروش
  • ارسال پیامک در زمان صدور حواله فروش و آماده بارگیری
  • ارسال پیامک در زمان صدور مجوز خروج برای بارگیری و دریافت محصول از انبار باتوجه به کد مجوز خروج صادر شده
  • ارسال پیامک به مشتری در زمان به روز رسانی مانده حساب مشتری در حسابداری
  • ارسال پیامک برای گروه خاصی از مخاطبین و مشتریان خاص