بازار‌ همکاران سیستم

بستر یکپارچه ارائه‌ی نرم‌افزارهای سازمانی
سامانه هوشمند مرخصی و ماموریت، امکان ارسال و ثبت اتوماتیک درخواست مرخصی و ماموریت ساعتی از روی دستگاه سخت افزاری تردد را فراهم می آورد.
داستان موفقیت شرکت اشجع باطری

داستان موفقیت شرکت اشجع باطری

معرفی شرکت اشجع باطری

شرکت اشجع باطری با استفاده از به‌روزترین تکتولوژی ساخت باتری‌های سیلد و اسیدی در سال 1398 در شهر اردبیل تاسیس شده است. خط تولید این شرکت مجهز به تکنولوژی روز بوده و توانایی تولید و مونتاژ 0 تا 100 محصولات را دارا است.


نیاز اصلی کسب‌وکار برای استفاده از ماژول سامانه هوشمند مرخصی و ماموریت

با افزایش تعداد کارکنان مجموعه به بیش از 800 نفر، این نیازمندی احساس شد تا تایید درخواست‌های مرخصی با استفاده از یک بستر نرم‌افزاری انجام شود و انجام این فرایند به شکل دستی و کاغذی امکان پذیر نبود.

 از طرفی با توجه به محدودیت شرکت برای مرخصی‌های اول شیفت، شرط تایید مرخصی، ثبت سیستمی آن در روز قبل تعیین شده بود.

مسئله و مشکل اصلی، ویرایش زمان شروع و پایان درخواست مرخصی براساس زمان واقعی ثبت شده توسط دستگاه تردد بود. این کار باید توسط پرسنل اداری انجام می‌شد که کار زمان‌بری بود و گاها پرسنل فراموش می‌کردند تا درخواست مرخصی را اصلاح کنند و این موضوع باعث تضییع حقوق آنها می‌شد.


مزایای استفاده از سیستم سامانه هوشمند مرخصی و ماموریت از نگاه آقای خدایی مسئول اداری و مالی شرکت اشجع باطری

با استفاده سامانه هوشمند مرخصی و ماموریت این امکان فراهم شده که کارمندان شرکت در ابتدا درخواست مرخصی و ماموریت خود را از طریق پرتال راهکاران ثبت کنند و سپس زمان شروع و پایان درخواست مرخصی و ماموریت‌های ثبت شده، مطابق با تردد واقعی آنها در سیستم اصلاح شود.

حتی اگر درخواست مرخصی قبلی در وضعیت تایید شده هم باشد، سیستم آن درخواست را رد کرده و درخواست جدیدی را براساس ساعت دقیق تردد فرد ثبت می‌کند.

بدین ترتیب نیاز به ثبت درخواست کاغذی برای اصلاح درخواست‌های قبلی که معمولا تعداد آنها بسیار زیاد است، از بین رفته و در زمان صرف شده توسط پرسنل اداری برای این کار صرفه‌جویی خوبی شده است.