محصول مدیریت قراضه
تفکیک بار قراضه به صورت دستی بعد از تخلیه آن کاری دشوار، زمانبر و همواره با خطای انسانی روبرو خواهد بود. از این رو نیازمند یک واسط نرمافزاری میباشیم که بتواند مدیریت انجام امور مرتبط با تفکیک بار و قیمتگذاری را از لحظه ورود به مجموعه کسب کار مدیریت نماید.
در این پست به معرفی محصول "مدیریت قراضه" و بیان ویژگیهای آن میپردازیم.
جزئیات و ویژگیهای محصول مدیریت قراضه
بار قراضه به صورتهای گوناگون و معمولا توسط پرسنل شرکت مورد تفکیک قرار میگیرد. این تفکیک و جداسازی بار توسط واحد کنترل کیفیت تعیین شده و نیاز است پس از ورود محمولهی بار قراضه به شرکت، یک ارزیاب عملیات ارزیابی و تفکیک بار قراضه را انجام دهد و مبلغی که به تامین کننده باید پرداخت شود را نیز تعیین کند. به منظور مدیریت و ارتقاء بهرهوری و اتخاذ تصمیمات صحیح و حساس، محصول مدیریت قراضه به منظور سهولت در ثبت، پردازش و ارزیابی قراضههای ورودی در صنایع فولادی تهیه و تدوین شده است. با استفاده از محصول پیش رو تمامی مراحل اعم از توزین و ثبت اطلاعات باسکول تا ثبت اسناد انبار و قیمتگذاری به صورت خودکار و بدون خطای انسانی و به صورت مرحله به مرحله انجام میگیرد و امکان رهگیری محموله از ابتدای ورود به چرخه تا انتهای فرآیند با توجه به سطوح دسترسی تعیین شده در اختیار کاربران و مدیران قرار میدهد.
مزیتهای کلیدی مدیریت قراضه
- تفکیک بار
- محاسبه لحظهای نرخ بهای اجناس ضایعاتی
- رصد انواع مختلف ضایعات قراضه