فرآیندهای درخواست رزرو خدمات ، درخواست تسهیلات ، درخواست مساعده، درخواست وام و درخواست گواهی، توسط کارکنان از پرتال خدمات الکترونیک سازمان (راهکاران) شروع و پس از گردش و دریافت تائید مدیران منجر به دریافت خدمات توسط کارکنان خواهد شد. مهمترین دستاورد این ماژول ارتباط مکانیزه بین کارکنان و واحد های مربوطه و همچنین در دسترس بودن آمار ارائه خدمات به ایشان توسط واحد های مربوطه می باشد. این فرآیندها به همراه گردش کار و کنترل های مورد نیاز، در این ماژول پوشش داده شده است.
داستان موفقیت شرکت سرمایه‌گذاری خانه گستر یکم

داستان موفقیت شرکت سرمایه‌گذاری خانه گستر یکم


شرکت: سرمایه‌گذاری خانه گستر یکم

صنعت: پیمانکاری

موقعیت مکانی: تهران

راهکارهای مورد استفاده در شرکت: دفترکل، دریافت و پرداخت، انبار، جبران خدمات، تدارکات، هوشمندی و درخواست‌های مالی کارکنان اکوسیستم بازار


درباره شرکت خانه گستر یکم

شرکت خانه گستر یکم با بیش از 30 سال سابقه در صنعت انبوه‌سازی مسکن و پروژه مسکونی در حال حاضر با بیش از 100 پرسنل ثابت در حال فعالیت است. عمده فعالیت‌های این شرکت از طریق پیمانکاری انجام می‌شود.

همکاری شرکت خانه گستر یکم با همکاران سیستم از سال 1381 آغاز شد. مهم‌ترین دلیل این همکاری جامعیت سیستم نرم‌افزاری ERP راهکاران و پوشش‌دهی تمامی فرایندها است.


نیازهای نرم‌افزاری شرکت خانه گستر یکم

شرکت خانه گستر یکم از سال 1401 حرکت خود را به سمت تعالی شروع کرده و در این مسیر تقدیرنامه‌های متعددی اخذ کرده است. این شرکت تلاش کرده فرایندها را به شکل مکانیزه و یکپارچه طراحی و کنترل کند. در شرکت خانه گستر یکم درخواست کارکنان به شکل کاغذی انجام میشد به طور مثال گواهی کسر از حقوق و معرفی به بانک، اقامتگاه، وام و غیره، کاغذی در واحدهای مختلف گردش پیدا می‌کرد و کنترل نامه‌ها و مبالغ به سختی پیش می‌رفت. این شرکت نیاز به نرم‌افزاری برای پیشبرد و تسهیل فرایندهایی، مانند درخواست رزرو خدمات، درخواست تسهیلات، درخواست مساعده، درخواست وام و درخواست گواهی داشت.


ارزش افزوده‌های استفاده از ماژول درخواست‌های مالی کارکنان اکوسیستم بازار در شرکت خانه گستر یکم

نیاز شرکت خانه گستر یکم با کمک ماژول درخواست‌های مالی کارکنان، که تسهیل‌کننده گردش فرایندهای درخواست صدور انواع گواهی، ثبت هزینه‌ها و گزارش ماموریت‌ها، درخواست تسهیلات، درخواست رزرو خدمات، درخواست وام و مساعده بین کارکنان و واحدهای تائید کننده این فرایندها در سازمان است رفع شد. این سیستم چون با ماژول حقوق و دستمزد راهکاران یکپارچه است شخص را آگاه و مساعده را کنترل می‌کند که بیشتر از آن نمی‌تواند درخواست بدهد و معرفی بانک و تسهیلات انجام می‌شود.


از زبان مشتری

آقای افتخار، معاون مالی و پشتیبانی در شرکت خانه گستر یکم

"همکاری با همکاران سیستم و استفاده از محصولات بازار به ما کمک کرده که ارتباط مکانیزه بین کارکنان و واحدهای مربوطه شکل گرفته، آمار و اطلاعات در دسترس است و فرایندهای اداری، مالی و تسویه حساب به صورت اتوماتیک و بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود. این امر باعث افزایش رضایت کارمندان شده است."